Jan 20, 2011

Budinca din brocoli si cartofi

  















Ingrediente
4-5 cartofi
2 capatane mari de brocoli
200g-300g costita afumata sau carnat ,sunca...etc
1 ceapa
2-3 catei usturoi
cascaval ras
optional - felii de mozzarella
400ml lapte
1-2 linguri de faina
2-3 linguri ulei
rozmarin si busuioc
 
Mod preparare
Broccoli se spala,se taie buchetele.
Cartofii se curata, se spala, se taie felii si împreuna cu broccoli,se pun într-o oala cu apa si sare, la fiert. Maxim 10 minute
(nu trebuie sa fie moi).
Între timp, taiati costita/sunca..etc, feliute, tocati ceapa si le puneti împreuna la prajit cu uleiul. Cînd e putin rumena, se aduga ustroiul pisat si mirodenile, se amesteca bine, se presoara peste, faina, se amesteca si se mai lasa 1 minutel la prajit, apoi se toarna laptele. Se amesteca, si se lasa sosul la fiert, la foc mic, pîna capata consistenta dorita. Se sareaza (daca e cazul) si se pipereaza dupa gust.

Feliile de cartofi si buchetelele de broccoli, se aseaza în tava unsa, se toarna sosul peste si desupra se presara cascaval ras si se decoreaza cu felii de mozzarella(optional).

Se da la cuptor la 200 °C, pîna devine auriu, sau cît de rumenit va place.


2 comments:

  1. Am facut si eu reteta asta si mi-a iesit tare buna. Am facut-o cu piept de pui si am pus deasupra cascaval. Foarte buna si am sa o mai fac si altadata. Merci Oana .

    ReplyDelete
  2. Super Andreea si noua ne place mult.
    Pup

    ReplyDelete