Aug 14, 2013

Gogoși fără gluten

Gogoși fără gluten













Ingrediente
Blatul

3 oua
½ cana sos de mere
½ cana ulei seminte struguri
½ cana sirop agave
1 lingura de esenta preferata (eu am pus de lamaie)
½ cana făină de nucă de cocos
½ lingurita de sare 

¼ lingurita bicarbonat de sodiu
Umplutura

½ cana gem de zmeura
1 lingura de amidon (eu am folosit arorut (arrowroot))

Pt finisat
nuca maruntita
Am folosit o cana cu volumul de 250 ml.

Mod preparare
Intr-un castron se amesteca făină de nucă de cocos, sarea si bicarbonatul.

In alt castron se mixeaza oualele cu sosul de mere, uleiul, agave și esenta.
Apoi se adauga si amestecul de faina si se mixeaza pana la omogenizare.
 

Se lasa blatul deoparte timp in care se preincalzeste cuptorul la 175C/350F, se unge tava de muffins cu ulei si se pregateste umplutura.

Umplutura
Se combina gemul cu amidonul într-un castron mic și se amestecă bine.

In fiecare cupa de muffins se pun cate 2 linguri pline cu varf de blat, apoi se pune
deasupra cate 1 linguriță de amestec de gem, 
Gogoși fără gluten 

















si apoi peste se mai pune cate 1 lingură de blat peste, pentru a acoperi amestecul de gem.
Gogoși fără gluten













La sfarsit se pune nuca maruntina deasupra cupelor.
Se coace timp de 20-25 de min.
Dupa ce se scot gogosii din cuptor se lasă să se răcească timp de 20 minute si apoi se scot din cupe.
Gogoși fără gluten

0 comentarii:

Comentează

Poţi să incluzi link (calea catre fisier jpg) către o imagine dacă ai încercat reţeta şi ai făcut o fotografie.