Dec 9, 2013

Florentines

Florentines











A trecut mult timp de cand nu am mai postat si acum trebuie sa ma revansez - cu retete pt Craciun, iata una renumita din Italia.

Ingrediente
1 3/4 cani migdale fara coaja (am folosit cana de 250 ml in volum)
3 linguri  făină alba 
coaja rasa de la 1 portocala (2 linguri) 
1/4 linguriță sare
2-3 linguri zahăr brun
2 linguri de smantana 
2 linguri sirop artar
5 linguri de unt
1/2 lingurita esenta lamaie 
Topping
ciocolată topita

Mod preparare

Se macina migdalele nu prea marunt si se amestecă
intr-un castron mare cu faina, coaja de lamaie si sarea.  

Intr-o cratiță la foc mediu se pune zahărul, smantana, siropul de artar și untul si se amesteca ocazional, până când zaharul s-a topit si amestecul ajunge omogen.
Florentines














Dupa ce se ia de pe foc se toarna peste migdale,
Florentines 

















se adauga si esenta și se amestecă pana la omogenizare.
Florentines













Apoi se lasa la racit, cel putin 30 min.
Se ia cu lingurita din amestec si se fac gramezi pe tava captusita cu foaie de copt lăsând spatiu intre ele, deoarece se vor extinde in cuptor.

Florentines














Se dau la cuptor pt 10-15 min la 350F/175 C pana ce fursecurile se extind și capata o culoare maronie - aurie. Se lasa la racit in tava, apoi se orneaza cu ciocolata desupra. Eu am unit cateva fursecuri intre ele si la mijloc am pus cate 1 lingurita de ciocolata topita (gen sandviș).

0 comentarii:

Comentează

Poţi să incluzi link (calea catre fisier jpg) către o imagine dacă ai încercat reţeta şi ai făcut o fotografie.