Jan 19, 2011

Cornuri cu smantana acra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingrediente

500g faina
50g zahar
20-30g drojdie proaspata
200g smantana acra
50ml lapte
75g unt 

2oua
putina sare
pt uns
1galbenus
10ml-20 ml lapte 
pt presarat
mac sau susan

Mod de preparare

Eu pun 2 lingurite cu varf de drojdie uscata.
Am framantat aluatul in masina de facut paine:am pus toate ingredientele in masina.
Se poate face si fara masina: se dizolva drojdia in laptele caldut+zahar apoi se amesteca cu untul topit, ouale, zbatute smantana si faina.
Se lasa la dospit 30-40min.
Pe masa unsa cu foarte putin ulei se intinde aluatul si se taie triunghiuri, se ruleaza si se mai lasa in tava inca 25-30min. 
am avut ajutoare la uns cornuletele

 

















Le ungem cu amestecul de galbenus si lapte, presaram macul si le coacem in cuptorul inainte incalzit la foc potrivit(185 grade) pana se ruminesc (20-30 min depinde de cuptor).
scoase din cuptor



















Totul despre drojdie, gasiti aici.

4 comments:

  1. bv jm!cu prima ocazie voi incerca si eu

    ReplyDelete
  2. incearcale Anca, nu o sa regreti, sunt f bune si raman f moi si pe a 2-a zi, a 3-a zi...

    ReplyDelete
  3. Le-am facut si eu de 2 ori si mi-au iesit ft. bune. Imi place mult reteta ta de aluat. Aluatul creste bine si ies moi. I love it.

    ReplyDelete
  4. Ma bucur Andreea ca ti-au iesit cornurile.
    La mai multe!!! :)

    ReplyDelete